welcome to my blog =) just simple but u all can give advise about creating blog to mee yaw =) have a nice day ! tengs for visit here =)


About Me

My photo
huhye!!! enjoy surfing my blog yeah!!! ~~fdy~~

nice to meet u =)

Thursday, November 24, 2011

Full fill the time


Hye and assalamualaikum.. greeting to all that watchin' my blog.. hehehe.. today i want to tell u about ....... erm..... don't know what the topic la.. just want to share my story on this diary (blog).. haha 4 me,, don't tell all our secret story or profile or something else on this blog.. hahaha enough! 
lecture and nagging pulak!
sehari sebelum school holiday,, (wednesday) held OPEN DAY in my school for final year exam.. really bored.. kwn2 ramai yg da balik.. ddk dgn my class teacher jea and bebual2 ckit.. around 10.30 baru balik..
result??
huh jgn ditanya la.. bad!! for subject sc tulen la
subjek teras Alhamdulillah dpt score...
sdey la jgk,, tp kte kne kuat kan? blajar perlu banyak sabar,, kne yakin
haa,, law i down msti my sis sing this song




rase bersemangat cikit.. thanks kak jiha.. love u lah!
hari last school and wkt open day tu ad la jgk snap2 pic.. haha
abs bosan sgt ta twu na wt pe...
check it out la with dis pic ok..


okey cuti2 ny tgk la sea games!
peminat setia skuad bola sepak harimau muda ni!!
Aummmmmmmmm!!
hahaha...
alhamdulillah mng
walaupon tak menang dlm penentuan olimpik,, takpe la,, at least dyorg da usaha
jgn nak salah kn dyorg jea
maybe faktor penat punca kekalahan mereka..
wkt tgk final lwn indonesia tu,, dup dap dup dap gak
da nak abs mse ue,, i just sleep
tkt na tgk
lpas tu,, dgr org jerit2,, terbangun la.. turun bawah,, competition tu lum abis lg.. tgh tunggu penalti
tgk la jap,, ha watch la video penalti ny



haa. see.. malaysia boleh!!! hehehe
hmm da abis da pon sea games tu.. congrates M'sia
bangga jd anak malaysia taw! ahaks.. hehe ^.^
ary tu bosan duk uma,, ajak my parents g jalan2 kt pontian
snap2 la pic.. bosan sgt
lg pon my hobby is photography la.. same with my father.. hehe
enjoy watch those pic ya!



my aunt punye trophy,, baru lpas pencen =)



ok thats all 4 today
hope u all enjot watching this blog and the new post i'd shown keyh
bubye =.=

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sis,,I've tagged u..
    http://najihaothman-kataminda.blogspot.com/2011/11/1st-time-join-segmen.html

    ReplyDelete
  3. sis, I've tagged u

    http://najihaothman-kataminda.blogspot.com/2011/11/segmen-cik-eiyda-nak-review-blog-korang.html

    ReplyDelete